

The Stanley Cup playoffs first round continues with coverage of two Game 5s tonight on ESPN. Leading things off is Alexis Smith in Night and Day (1946) and San Antonio (1945), followed by Eleanor Parker in Pride of the Marines (1945) and Caged (1950) Carroll Baker in Baby Doll (1956) and Cheyenne Autumn (1964) Doris Day in her feature film debut, Romance on the High Seas (1948) - which is preceded by the 1936 Merrie Melodies short Don’t Look Now, directed by legendary animator Tex Avery - and Calamity Jane (1953) Natalie Wood in Inside Daisy Clover (1965) and Sex and the Single Girl (1964) and Patricia Neal in Bright Leaf (1950) and The Breaking Point (1950). studio’s centennial continues with one last Tuesday lineup of films featuring great female stars associated with WB as contract players. Turner Classic Movies’ monthlong celebration of the legendary Warner Bros. 100th Anniversary Celebration: Studio Contract Players (Actresses) Wallace (son of The Notorious B.I.G.), Briahna Fatone (daughter of ’N Sync’s Joey Fatone) and more. Among those featured are Andrew Hagar (son of Van Halen’s Sammy Hagar), Bailey Cypheridge (daughter of Melissa Etheridge), C.J. Tuesday, April 25Ī limo driver’s infatuation with one of his riders leads him down a dark path in the new episode “Samir’s Story.”Īctor/music artist Quincy Brown (son of Sean “Diddy” Combs) narrates this five-episode half-hour docuseries in which, via interviews and hours of exclusive MTV footage, the children of legendary music artists take fans on a tour of the famous musicians’ most celebrated moments, offering perspectives and untold stories only their kids could provide. Click to share on Twitter (Opens in new window)Īll Times Eastern.Click to share on Reddit (Opens in new window).Click to share on Pinterest (Opens in new window).Click to share on Facebook (Opens in new window).Click to email a link to a friend (Opens in new window).I tak naprawdę można tę baśń interpretować na różne sposoby. Że zdjęcie klątwy miało wyglądać inaczej, ale na skutek nieporozumienia, a być może różnicy w umysłach ludzi i elfów, które ją rzuciły, rozwiązanie się skomplikowało. Że Piękna, a właściwie Piękny, wcale piękny nie jest - jest pokręcony, zgryźliwy i zgorzkniały.

Że Bestia to najżyczliwszy i najlepszy z ludzi. Że rzucający ją byli wściekli, najzwyczajniej w świecie ich poniosło i grubo przesadzili. Główne punkty są zachowane - klątwa, zamiana w Bestię, Piękna żyjąca dobrowolnie z Bestią, mająca tę klątwę zdjąć.Īle okazuje się, że klątwa jest niewspółmierna do jakże błahego przewinienia. Pokręcona, intrygująca, świetna wariacja na temat Pięknej i Bestii.
